Teimme Turun Silmälaserissa pientä arvo-/brändijumppaa. Nostimme toimintamme keskiöön sen tärkeimmän – asiakkaan. Sloganimme on nyt: aina potilaan parhaaksi. Tähän liittyy muutama käytännön asia. Näiden avulla pyrimme edelleen parantamaan toimintaamme.
1) Asiakkaasta huolehtiminen
Haluamme aina pitää potilaistamme mahdollisimman hyvää huolta. Kaikki työntekijämme ovat ystävällisiä ja auttavaisia. Lääkäri ja hoitaja kertoo aina, mitä tapahtuu ja miksi tietty toimenpide tehdään. Pyrimme pitämään odotusajat mahdollisimman lyhyinä ja odotushuoneessa on aina tarjolla kahvia, teetä ja keksejä.
2) Reilu, läpinäkyvä ja edullinen hinnoittelu
Jostakin syystä näkemiseen liittyvät palvelut hinnoitellaan joskus harhaanjohtavasti. Puhutaan epärealistisen suurista prosenttialennuksista tai alkaen-hinnoista. Myös leikkausten tarjoushinnat voivat olla harhaanjohtavia, ellei kokonaishintaa ilmoiteta. Aina ei myöskään kerrota, tekeekö kontorollitutkimukset silmälääkäri vai esimerkiksi optikko. Meillä kaikki leikkauksiin liittyvät
tutkimukset tekee silmälääkäri.
Turun Silmälaserissa puhumme mielellämme kokonaishinnoista. Normaalihinnat ovat käsityksemme mukaan markkinoiden edullisimmat. Myös yksilöllinen hinnoittelu on mahdollista. Asiakastarpeet vaihtelevat, miksei siis hinnatkin!
3) Palvelut vain ja ainoastaan potilaan tarpeen mukaan
Nämä ovat yksinkertaisia asioita. Niiden toteuttaminen käytännössä ei kuitenkaan aina ole sitä. Esimerkiksi laaja silmä- ja näkötutkimus on palvelu, jonka tuloksena emme missään määrin painosta tai edes aktiivisesti ohjaa potilasta esimerkiksi taittovirheleikkaukseen, vaan potilaan tarve ja tilanne ratkaisee. Myös muissa hoitotoimenpiteissä ja suosituksissa potilastarve on ainoa peruste suosituksille.
Teimme Turun Silmälaserissa pientä arvo-/brändijumppaa. Nostimme toimintamme keskiöön sen tärkeimmän – asiakkaan. Sloganimme on nyt: aina potilaan parhaaksi. Tähän liittyy muutama käytännön asia. Näiden avulla pyrimme edelleen parantamaan toimintaamme.